ბრაიან თრეისი - გაყიდვის ფსიქოლოგია

მომხმარებელი ასევე იძენს
=
სრული საწყისი ღირებულება49,90 ₾
ფასი ყველასათვის49,90 ₾

გააორმაგეთ და გაასამმაგეთ გაყიდვები ნებისმიერ ბაზარზე!

ამ წიგნის მიზანია მოგაწოდოთ ის იდეები, სტრატეგიები, მეთოდები და ტექნიკები, რომლებიც შეგიძლიათ ახლავე გამოიყენოთ, რათა გაყიდოთ უფრო მეტი, უფრო სწრაფად და უფრო იოლად, ვიდრე აქამდე ახერხებდით.

ბაიან ტრეისიმ, დღეს მსოფლიოში ერთ-ერთმა წამყვანმა პროფესიონალმა ორატორმა და გაყიდვების ტრენერმა, გადატრიალება მოახდინა ახალი
იდეით, რომ გაყიდვების ფსიქოლოგია ტექნიკებსა და მეთოდებზე მეტად მნიშვნელოვანია.
ტრეისის გაყიდვების ფსიქოლოგიის კლასიკად ქცეული აუდიოპროგრამა ყველაზე წარმატებულია სატრენინგო პროგრამების ისტორიაში. ახლა ის გავრცობილი და განახლებული სახით პირველად გამოიცა წიგნად.

ის, ვინც გაყიდვებს მიჰყოფს ხელს, შედეგის გასაუმჯობესებლად „გაყიდვის შიდა თამაშს“ უნდა დაეუფლოს, დაძლიოს უარყოფის შიში და მტკიცე თავდაჯერება გამოიმუშაოს, ისწავლოს საკუთარი აზრების, გრძნობებისა და მოქმედებების მართვა.

ბრაიან ტრეისი 1944 წლის 5 იანვარს დაიბადა. იგი გახლავთ კანადელ-ამერიკელი საჯარო ორატორი, მოტივაციისა და თვითგანვითარების კონსულტანტი, სამოცდაათამდე წიგნის ავტორი, რომლებიც ათობით ენაზე ითარგმნა. მათ შორის ყველაზე პოპულარულია: „შეჭამე ბაყაყი!“, „მიზნები“ და „წარმატების ფსიქოლოგია“.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

სარჩევი

  • გაყიდვების შიდა თამაში 
  • დასახეთ მიზნები და მიაღწიეთ მათ
  • რატომ ყიდულობს ხალხი
  • კრეატიული გაყიდვა 
  • დანიშნეთ რაც შეიძლება მეტი შეხვედრა
  • შთაგონების ძალა 
  • გაყიდვა 
  • წარმატებული გაყიდვის 10 გასაღები


გამომცემლობა:
ნოტა ბენე
ჟანრი:
ბიზნესი
მკითხველის ასაკი:
უფროსებისთვის
ავტორი:
ბრაიან თრეისი
ენა:
ქართული
ორიგინალის ენა:
ინგლისური
მთარგმნელი:
ხათუნა ბასილაშვილი
გვერდების რაოდენობა:
272
ზომა:
14 X 21
ყდის ტიპი:
რბილი
ილუსტრირებული:
არა
ფურცლის ტიპი:
ოფსეტი
სერია:
ბიზნესლიტერატურა
გამოცემის წელი:
2022
ISBN:
9789941849602
000010680
19,95 
არ არის მარაგში
ქულები: 20 ქულა
დაგვისვით კითხვა
მიწოდების თარიღი
გადახდის მეთოდები
მიწოდების ღირებულება