მარკეტინგი

წიგნებში გაეცნობით მარკეტინგის საფუძვლებს. მარკეტინგი არის სოციალური და მმართველობითი პროცესი, რომელიც მოწოდებულია გაცვლის მეშვეობით ადამიანების საჭიროებებისა და მოთხოვნილებების დაკმაყოფილებისაკენ.

მარკეტინგი მიმართულია მოგების მიღების მიზნით ბაზრისა და კონკრეტულ მომხმარებელთა მოთხოვნილებების შესწავლასა და ამ მიზნით წარმოებული საქონლის და მომსახურების ორიენტაციის, სამომხმარებლო მოთხოვნის ფორმირების, სტიმულირებისა და გაყიდვის გაფართოებისაკენ.

000010350
ეს აუცილებელი სახელმძღვანელო მოიცავს 21 მძლავრ მარკეტინგულ იდეას, რომელთა გამოყენებაც ახლავე შეგიძლიათ. ბრაიან თრეისის სამარკო სიბრძნე გასწავლით, როგორ შექმნათ თქვენი მომხმარებლების ბაზა; უპასუხოთ ახალი პროდუქტისა და მომსახურების შესახებ სამ გადამწყვეტ კითხვას; გამოიყენოთ ბაზრის კვლევა და...
11,95 
მარაგშია
+
მოითხოვე კოდი
"აღმოაჩინეთ ალქიმია ჩვეული „ყოფითი“ აზროვნების მიღმა! როგორც TED-ის სუპერვარსკვლავი და სარეკლამო ინდუსტრიის ლეგენდა რორი საზერლენდი გვიჩვენებს, თითქოსდა ალოგიკური და რაციონალურობას მოკლებული გადაწყვეტილება ხშირად საუკეთესო გზაა ნებისმიერი პრობლემის მოსაგვარებლად. ბიჰევიორისტული მეცნიერების...
19,95 
მარაგშია
+
000010333
„ჰეგარტი რეკლამის შესახებ" მოიცავს წლების განმავლობაში დაგროვილ სიბრძნესა და აზრს იმ ადამიანისგან, რომელიც დგას უაღრესად ეფექტური და გავლენიანი კამპანიების უკან ისეთი ბრენდებისთვის, როგორიცაა Levi Strauss, Audi და Unilever. ეს არის ქართულ ენაზე ნათარგმნი პირველი წიგნი კრეატივის და სარეკ-...
24,95 
მარაგშია
+
პროდუქტის ფილტრი
გამომცემლობა
მოძებნე სასურველი ღირებულებით

 – 

  • 11.95
  • 24.95