რეკლამა და პრომოცია (ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების ხედვა)

დანაზოგი 43%

ეს ცნობილი საუნივერსიტეტო სახელმძღვანელო, რომელიც მრავალ ენაზეა ნათარგმნი და მთელი მსოფლიოს მასშტაბით იყენებენ სასწავლო პროცესში, ქართულად პირველად გამოიცა. ავტორები დარგის ცნობილი სპეციალისტები არიან, მოღვაწეობენ სან-დიეგოს უნივერსიტეტში და სხვადასხვა კომპანიას კონსულტაციებსაც უწევენ, რაც წიგნის აგებულებასა და შინაარსზეც აისახა.
 

წიგნში განხილულია ძირითადი მარკეტინგული საშუალებების - რეკლამის, პირდაპირი მარკეტინგის, ინტერაქტიული მედიის, გაყიდვის პრომოციის, საზოგადოებასთან ურთიერთობის, პერსონალური გაყიდვის - წარმართვის უახლესი მეთოდები. ყოველი თავი შეიცავს ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების ხედვის, IMC ტექნოლოგიების, გლობალური და ეთიკური ხედვის ჩანართებს. ამ ნაწილებში აღწერილია როგორც ბიზნესის, ისე რეკლამისა და პრომოციის სფეროში მოქმედი მსხვილი, საშუალო და მცირე კომპანიების მუშაობა; შესაძლებელი ხდება თეორიული დებულებების პრაქტიკაში გამოყენების (თუ არგამოყენების) შედეგების აღქმა და გაანალიზება

გამომცემლობა:
დიოგენე
მკითხველის ასაკი:
16+
ჟანრი:
მარკეტინგი
ავტორი:
მაიკლ ბელჩი ჯორჯ ბელჩი
ენა:
ქართული
ორიგინალის ენა:
ინგლისური
მთარგმნელი:
თამარ წილოსანი, ხათუნა ბასილაშვილი, მაია გოგოლაძე, მზია კეკელიძე, მანანა კვესელავა, ხათუნა მაისაშვილი
ყდის ტიპი:
რბილი
ილუსტრირებული:
კი
ილუსტრაციის ტიპი:
ფერადი
ფურცლის ტიპი:
ჰოლმენი
გამოცემის წელი:
2013
გვერდების რაოდენობა:
825
ზომა:
215 x 275
წონა, გრ:
1,840
ISBN:
9789941114557
000011051
69,95 ₾
39,95 
დანაზოგი: 30,00 ₾
მარაგშია
ქულები: 40 ქულა
+
დაგვისვით კითხვა
მიწოდების თარიღი
გადახდის მეთოდები
მიწოდების ღირებულება