ჩვენ შესახებ

                   

                       როგორ გაჩნდა TELex-ის შექმნის იდეა?

კომპანია “TELex”-ის ისტორია 2013 წლიდან  იწყება.
რამდენიმე წლის წინ კომპანიის დამფუძნებლები და მმართველი გუნდის წევრები  ერთი განსაკუთრებული იდეით გაერთიანდნენ – შეექმნათ ისეთი კომპანია, რომელიც ხელს შეუწყობდა წიგნიერების დონის ამაღლებას ქვეყანაში და იზრუნებდა ახალგაზრდების დასაქმებაზე.

კომპანია “TELex”-ი  საქმიანობს ტელემარკეტინგისა და საგამომცემლო სფეროში. უკვე მე-5 წელია რაც ჩვენი გუნდი ყოველდღიურად ზრუნავს ქართული და უცხოური ლიტერატურის პოპულარიზაციაზე და ინარჩუნებს  წამყვან პოზიციას ტელემარკეტინგის სფეროში

                                                                                                                                                  

                                                            სახელი

 

 

რატომ შევარჩიეთ სახელი TELex-ი?

გადავწყვიტეთ, ჩვენი  კომპანიისათვის ისეთი სახელი შეგვერჩია, რომელიც  კომპანიის მისიას  და საქმიანობის სფეროს   კარგად ასახავდა .
ტელექსი (Telex) უპირველესყოვლისა ნიშნავს ქსელს (Network), მასთან დაკავშირებული ცნებებიატელე-კომუნიკაცია, ინფორმაციის მიწოდება, მიღება, გავრცელება.
ამ სიტყვის მთავარი აზრი არის – ურთიერთობა.სწორედ, ამიტომჩვენი კომპანიის სახელიაTELex-ი.
კომპანიის საქმიანობის სფერო  ქსელის, „ნეტვორქინგის“ შექმნას და მის გაფართოვებას  გულიხმობს.
ჩვენ გვსურს რაც შეიძლება მეტი ადამიანი გვიცნობდეს, რათა პოპულარიზაცია გავუწიოთ  ქართველ და უცხოელ ავტორებს და ისარგებლონ კომპანიის მომსახურებით.

                                                          5thblue       

                                                         სიმბოლო

ჩვენი სიმბოლო ამ სიტყვის შინაარსია – TELex

კომპანიის ვიზუალურ სიმბოლოდ  შევარჩიეთ  სიტყვა  „TELex „-ის გამოსახულება. რადგან, ამ სიტყვის შინაარსით გვსურდა გვეთქვა  კომპანიის საქმიანობის შესახებ.

 

                                                                                                                          

                                                          სლოგანი

„ერთი ზარი წიგნამდე„

სწრაფი, კომფორტული და მარტივი გზა სასურველი წიგნის შესაძენად.
თანამედროვე ადამიანებისათვის სატელეფონო, მობილური კომუნიკაცია ერთ-ერთი საუკეთესო შესაძლებლობაა ინფორმაციის შეტყობინების და გადაწყვეტილების მისაღებად.

                               

                                                                                                  

                                                               ფერი

ჩვენ გამიზნულად შევარჩიეთ ლურჯი ფერი იმისათვის, რომ   ჩვენი კორპორატიული ფერი ყოფილიყო და ლურჯ ფერთან ასოცირებული სიტყვებით მეტი გვეთქვა კომპანიის შესახებ.
ლურჯი ფერი არის სტაბილურობის, ჰარმონიის, სიმშვიდის ფერი. ის ქმნის დაცულობის  და ნდობის ატმოსფეროს.ლურჯი ფერი ასევე, არის შემოქმედებითი აზროვნების და სიბრძნის ფერი.
ჩვენი კომპანიისათვის ლურჯი  ფერი სიმბოლურად არის ცოდნასთან, განათლებასთან, ნდობასთან ასოცირებული.

ჩვენი მისია – ქართული და უცხოური ლიტერატურის პოპულარიზაციის  ხელშეწყობა და წიგნიერების დონის ამაღლება ქვეყანაში.

                                                                                                                            

                                                         ჩვენი ხედვა

შევინარჩუნოთ და განვავითაროთ საქართველოში ყველაზე ფართო ტელემარკეტინგული ქსელი და ამ გზით შევქმნათ საზოგადოებაში ცოდნის კაპიტალი, რაც ხელს შეუწყობს ქვეყნის ეკონომიკურ ზრდას.

 

 

                                                                                                                                                                                 ღირებულებები

რა  ღირებულებები გვაერთიანებს?

ჩვენი კორპორაციული ფასეულობებია: გუნდურობა, ლიტერატურის პოპულარიზაცია,      ახალგაზრდების დასაქმების ხელშეწყობა.

  • გუნდურობა – ჩვენ საერთო ღირებულებები გვაერთიანებს  და გვჯერა, რომ ერთად მეტის მიღწევა შეგვიძლია.
  • ლიტერატურის პოპულარიზაცია –ცნობილი და ახალი ავტორების ცნოდბადობის და კითხვადობის ზრდის მხარდაჭერა.
  • ახალგაზრდების დასაქმების ხელშეწყობა – მიგვიაჩნია, დასაქმების სფეროში ერთ-ერთი მთავარი გამოწვევა  ეიჯიზმის წინაარმდეგ ბრძოლაა. ჩვენ  ახალგარდებისათვის  დასაქმების და განვითარების  შესაძლებლობების შექმნა გვსურს.

 

ტელექსის ყველა თანამშრომელს ღრმად სწამს, რომ ქვეყნის მომავალი შეძენილი და გაზიარებული ცოდნით იქმნება.

 

 

                                                             Image result for handshake illustration gif                                                                                                               

                                                         პარტნიორები

ტელექსის პარტნიორია  25 -ზე მეტი  გამომცემლობა საქართველოში. 2015 წლიდან კომპანიაTELex-მა დააფუძნა საგამომცემლო კომპანია „ნოტა ბენე“, რომელიც ორიენტირებულია საკოლექციო წიგნების გამოცემაზე.

გამოგვყევით ყველაზე მრავალფეროვან,საინტერესო და უჩვეულო სამყაროში, რომელიც გვაერთიანებს!